اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فرماندار شهرستان آستارا خبر داد

تجهیز کتابخانه‌های آستارا با هشت‌هزار جلد کتاب کودک

فرماندار شهرستان آستارا گفت: هشت‌هزار جلد کتاب کودک جهت تجهیز چهار باب کتابخانه شهرستان آستارا درخواست‌شده که امیدواریم تخصیص این تعداد کتاب از سوی رئیس کتابخانه ملی ایران موردموافقت قرار گیرد.

تجهیز کتابخانه‌های آستارا با هشت‌هزار جلد کتاب کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم‌زاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: هشت‌هزار جلد کتاب کودک جهت تجهیز چهار باب کتابخانه شهرستان آستارا درخواست‌شده که امیدواریم تخصیص این تعداد کتاب از سوی رئیس کتابخانه ملی ایران موردموافقت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این قول را به مردم شهرستان آستارا می‌دهم که در سال 98 به‌لحاظ آب شرب و کشاورزی مشکلی نخواهیم داشت گفت: چهار حلقه چاه از مدار آب‌رسانی خارج شده بود که با پی‌گیری‌های مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گیلان این تعداد چاه تا فصل تابستان در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

فرماندار شهرستان آستارا تعداد آب‌بندان‌های موجود در سطح این شهرستان را 205 هکتار با ظرفیت سه‌میلیون مترمکعب آب‌دهی دانست و تصریح کرد: در صورت لای‌روبی این مقدار آب‌بندان ظرفیت آب‌دهی‌ها به بالای چهار میلیون مترمکعب افزایش پیدا می‌کند.

رستم‌زاد میزان اعتبار طرح‌های عمرانی درخواستی شهرستان آستارا از رئیس‌جمهور را معادل یک‌هزار و 200 میلیارد تومان دانست و افزود: عمده طرح‌های درخواستی در حوزه به‌سازی راه‌های مواصلاتی، تأمین آب شرب و کشاورزی موردنیاز مردم و تجهیز اماکن ورزشی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با تأکید براینکه عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید توسط خبرنگاران مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد گفت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به‌هیچ‌وجه اجازه شکایت از مطبوعات و رسانه‌ها را نداشته و موظف به همکاری با آن‌ها هستند.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول